09.12.2010

Bara en dag kvar innan jag tar jullov ifrån skolan:)
Den här veckan har gått snabbt!! I måndags var vi lediga, en ny period körde igång vilket betyder nya kurser. Kommer nog bli en spännande period hoppas jag på! Idag hade vi sovmorgon vilket jag verkligen behövde eftersom jag håller på att bli sjuk....
Dock inte lika trevligt att komma ut i lägenheten från rummet och in i bacon os... Tur att de bara är en morgon kvar!!!!!! Får nu bara hoppas på att ingen hemma får för sig att börja äta bacon till frukost :P
Min plånbok har varit på vift. Vi var o handlade i tisdags och vi kom hem och sen tänkte jag inte på var jag hade de, förens idag när jag började fundera på vad jag ska ha med mig hem. Panik! Och jag hoppades på att den låg i Hennas bil. Ringde snabbt till henne o hon skulle kolla. Kan ju säga att de var långa minuter innan hon kom hem igen och med sig hade hon plånboken:)
Nu vill jag bara ha slut på fredagen så man kan lämna den här hålan och inte komma tillbaks förens nästa år:) Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0