2 dagar

kvar att jobba sen tar jag jullov:) Äntligen!!! Fast det har varit riktigt kul att jobba och vill verkligen inte tillbaks till skolan. Inte mycket kvar i skolan drygt 2 perioder. De är ju inget :S Snart ska det stora provet göras!
Haha, jag fattar inte att folk kan döpa sina djur till så konstiga namn:P Skrattar lite för mig själv när man får höra namnen på vissa djur :P
Idag har det varit en lagom mycket att göra och jag har även hunnit med att göra lite sånt som man inte hinner med anors. 
Önskat god jul o gott nytt år till den del av familjen jag inte ser förens nästa år. För dem börjar resan idag. Och nu vill jag verkligen åka iväg här är det kallt och massor med snö. De har ju snöat idag med...
Har iaf fått ett paket av "tomten" redan som är stort!!! Tror jag kan gissa vad det är och vill ha den nu isf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0