27.12.2010

Har jobbat klart för i år. Nu bär det av på semester mot varmare bredd grader:D Ska bli skönt med lite värme efter en kall höst.
På julafton var vi i stan hos kusin. Och det var en riktigt snäll tomte i år igen fick riktigt bra och fina saker:) På juldagen prövades lite julklappar och på kvällen blev det som vanligt middag i stan innan jag åkte till Skarpansvägen och efter de blev det indigo:) Hade en riktigt kul kväll!
Skönaste sittplatsen hittade jag och Catrin iaf :)
Sitter nu på båten mot Sverige och har verkligen inte saknat Eckerö.
När jag kommer fram blir det raka vägen in till Uppis för att träffa min Johan:)

Kommentarer
Postat av: Kisse

HAHA det var roligt och skönt :P

2010-12-30 @ 12:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0