Lääänge sen sist

Det har hänt en hel del sen sist!
Jag har hunnit bli ett år äldre:)
Har åkt ett par gånger t/r till kimito med E via skärgården. Och jag tycker vägen till Kimito blir bara längre och längre för varje gång!
För ett par veckor sen när vi skulle åka hem startade inte bilen så vi missade dags färjan lite surt men vi åkte till Åbo och shoppade istället:)
Nu är det kommit mycket med snö har vi toklat en hel del med Tindra vilket går super bra och hon tycker de är kul! Och Toppur den sötnosen går precis bakom den som sitter i pulkan och snusar den i nacken:) Lita lat är han ju också och går där bakom i spåret :P Men där imellan skenar han på som en tok o busar för sig själv:)
Labb tentan är över och jag är godkänd! Nu väntar nästa tenta imorgon och då är det diagnostisk skanning, blandar ihop lite begrepp men hoppas de går bra imorgon!
I helgen blev det en bror pojkvän helg:) Började med att fara till Thuns för lite kläd shopping. När vi kom in till Uppsala släppte killarna av mig i gränby o jag gick på hästloppis :) Hittade några fina fynd! bla. en fin grimma o grimskaft till Tindra för 5kr, de kallar jag riktigt fynd. Tvättade upp den hemma och idag fick hon prova den och den satt perfekt:)
Från gränby sen åkte vi ut till boländerna där vi gick i olika butiker. När vi var klara med shoppandet bar det av till Fyrishov och bad. Där var det disco simning i äventyrsbadet:) och i träningsbassängen hade dom en hinderbana som var kul!
killarna hoppade ifrån 10an medans jag nöjde mig med 7an.
Efter simningen blev det mat på Max :) När vi var klara blev det en sväng via kusin och även en sväng via Catrin och säga hej o se hennes lägenhet:)
När vi äntligen kom i säng tog det inte länge innan vi somnade!
I går blev det lite ridning och plugg. Idag har jag varit ute och ridit och bror kom med på Tindra :) Milton var med o sprang men det tog inte länge innan hela han hade massor med snöbollar på hela sig som satt fast, värre blev det nu när det var milt. Hemma fick han gå i duschen för att få bort allt.
Jag packade snabbt ihop mina grejor så åkte jag in till stan för att hinna med båten. det var JÄTTE halt i stna speciellt!
Nu sitter jag på båten, idag stor båt med tax free :) Har pluggat lite och sen suttit och pratat med Johanna:)
Bara 40 min kvar nu :D
Och har tur idag, får skjuts ifrån Åbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0