Snö, snö och snö

Nu snöar det massor och har gjort det hela dagen. Trots de så har jag och bror varit ute och ridit någon timme:) Himla kallt var de för mig som inte hade skidglasögonen på :P även Milton var med och sprang, när de har kommit så mycket snö så sjunker han ner en bit så han hoppar fram. Upp ur snön och så ner igen ser himla kul ut :) Även hästarna har det lite kämpigare att gå i snön nu, bra träning men går inte så himla långa bitar i djupsnön så dom bli allt för trötta. Speciellt stora T tycker det är ganska jobbigt. Hon han även med att busa lite med J:)
Den här veckan har gått super duper mega snabbt! Jag längtar verkligen till skolan är slut och jag får börja jobba! Har fått göra allt möjligt! var i receptionen i måndags när det var stressigt, assistera vid operationer, förberedia inför operationer, ge sprutor städa och massor till som hör till på en klinik.
Det är skönt med helg nu så jag hinner pyssla med djuren mera. Tråkigt att det är mörkt när man kommer ifrån jobbet.
Inatt var jag lite taxi chaufför för innebandykillarna som kom ifrån Turku.
Hihi igår när jag mockade igenom halmen åt hästarna hittade jag 5€:) Så idag när jag fixade åt dom så kollade jag extra mycket ifall det finns mera pengar i halmen, hoppas på de! 


Det är så kallt ute nu! Längtar verkligen efter värmen nu! Tur att det inte är sååå länge innan det bär av mot varmare bred grader:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0