19.2

Inledde mitt sportlov med en lång sovmorgon. Efter de gick jag ut till hästarna och hittade på något med dem. Mamma gav dom när hon var ut på promenade med Milton. Så de var skönt att kunna kliva upp o direkt hitta på något med dom:) 

Jag tänkte ta en promenad med Toppur men när jag kom till hästarna ångrade jag mig och tog med alla tre:) Toppur min lilla hund:P fick springa lös och Cerium traska också lös en bit efter oss i sin egen lunk. Men när vi gick i snön på åkern blev jag trött så jag hoppade upp på Gladur och red i grimma med blandade resultat;P

Efter de kom hundarna och de var promenad som gällde. Vi gick ut på isen och runt holmen som ligger här utanför oss. Kan ju säga att Milton och Lakris hade de lite kämpigt där de var lite djupare snö:P

Ont i halsen som bara den hade jag inatt, blev lite bättre när jag gick o tog halstablett, men inte är den ju helt bra ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0