Sportlov Sportlov Sportlov

Ja äntligen är det sportlov:D Ska bli såååå skönt med en vecka ledigt eller ledigt ifrån skolan:) Men mina vänner i Uppsala kommer jag sakna! Men får ju ist träffa mina underbara vänner på Åland:)

När jag åkte ner till båten ikväll satt jag och kollade på filmer som spelats in när vi träffats och den ena var roligare än den andraXD Satt och småskratta för mig själv:P Vi borde verkligen samanställa våra filmer och ta en film kväll:P Det är tur jag har så underbara vänner! <3

Matte provet är nu över och väntar med spänning på ett förhoppningsvis bra resultat!
Samhällan fick vi ut idag och jag ska inte klaga på resultatet:)

Nu är det en timme kvar innan jag är framme på holmen och sen en stund till innan jag får krypa ner i min säng med Milton brevid mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0