Jobb:)

Jobben bara trillar in nu;P Nä, inte riktigt så. Men jobb hela sportlovet är fixat! Sommarjobbs erbjudande har jag fått:)

Idag har jag äntligen gjort klart mellankrigs uppgiften i histotia vilket var riktigt skönt att bli av med!!
Riktigt fint väder var de ju idag så efter pluggandet gick jag ut och lasttränade både Toppur o Gladur, Gladur kommer in hur lätt som helst nu med en morot framför:P Medans Toppur kommer in men då måste man ta fram foderhinken och väl inne är de ännu lite jobbig att vara, men han har blivit duktigare.
Sen red jag på åkern och de gick såååå bra:D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad bra då. Att det går frammåt <3 :)

HAHA!

2010-01-11 @ 18:22:47
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0