På väg

mot uppsala igen då. Den här helgen blev väldigt kort, men de var skönt att få komma hem en sväng iaf och fixa med djuren!! Han med en hel del, i fredags var de kalas. Och senare på kvällen hamnade jag i lagårn för att hjälpa bror då det krånglade lite. Så de blev sent i säng.
Inte blev det nån sovmorgon heller i går, upp o hoppa bara o skjutsa bror och sen kom en pudel till oss för att träffa Milton, och Milton var sååå snäll med homom, nästan så han lekte lite med honom:)

Sen var de hästarnas tur, de var bara på med kläderna och ut i kylan igen. Red på åkern med Toppur. De gick bra, red int så länge ville int att han sku bli svettigt nu när de är så kallat.

Sen blev de en sväng till stan innan jag placerade mig i soffan resten av kvällen.

Och nu sitter jag här igen på färjan ska försöka få lite läxor gjorda så jag bli av med lite iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0