6.3.2010

Lördag morgon och solen lyser:)

Igår blev de en sväng till Mangelbo för att hämta bror från jobb. Vi åkte upp till pappa sen och J körde och jag vet int när jag varit så rädd när jag åkte bil sist:P Lite plogat var de och de for lite hit och dit men till sist kom vi upp. Väl uppe stötte vi på nästa problem, hur ska vi svänga? Eftersom det var massor med snö där och bara lite bortplogat så var det inte det lättaste. Men till slut kom vi runt. När vi sen skulle åka därifrån var jag minst lika rädd som när vi åkte upp! Vi klarade oss ner och hem till mamma efter många skrik och skartt:)

På kvällen blev de mys med tjejorna:) Det var ett annorlunda välkommnande man fick iaf:P
Mycket gott blev de så nu är det hårdträning som gäller.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag sku å vart skit rädd ^^

2010-03-21 @ 15:57:58
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0