Måndag o jag är ledig

Japp så är det, ledig idag:)

Blev en kort vecka förra veckan hem på torsdag och då kom Sofie med till Åland:) Fredagen spenderades åt att putsa ALLT läder till hästarna. Sen ut och rida och vi red till Fanny o Matilda o red på banan en stund. På kvällen kom Acki o Julia hit:) Kan ju bara säga tur att vi blev hemma hela kvällen!!
I lördags red vi och på kvällen till pappa på middag. Och prata lite häst:D
Igår blev det tidig uppstigning så vi sku hinna rida en kortis innan sofie skulle hem med båten. När vi släpt av henne åkte vi till köpmanamässan för bror gick modevisning, och där såg jag riktigt fina kläningar. Några skulle jag kunna tänka mig ha på studenten om de finns i vitt, måste gå och kolla upp de. Men nu vet jag iaf vad det är för kläningar jag ska kolla efter i Uppis.
Kvällen blev en skön hemmakväll med lite fix och så endel plugg.

Idag är det plugg som gäller och där imellan ska jag hitta på något med hästarna innan det bär av mot vardagen i storstaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0