11 maj

Sitter på mammas jobb och väntar på att hennes möte ska sluta. Har klippt Milton med vanlig sax här på mammas jobb för han har blivit sååå långhårig och jag kommer mig inte för att klippa han men nu när jag börjat lite så måste jag forsätta när vi kommer hem med maskin. För hans päls är ju inte direkt jämn nu.... Men helt ok ändå.

Helt galen kände jag mig i morse när jag gick upp halv 7 för att åka med mamma på jobb när jag är ledig. Men vi ska åka och kolla på foder till Toppur när hon är klar så därför var jag tvungen att kliva upp då.
Milton ligger här bredvid mig och vilar och skäms nog lite över nya frisyren:P Men de blir bättre i eftermiddag:)


Såhär är tanken att han ska bli och se ut nu till sommaren igen


Sommar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0