6 maj kväll

Upps, somnade idag på eftermiddagen en stund. Vaknade av att mamma kom och så åkte vi hem och åt. Efter det blev det promenad med hundarna och Toppur. När vi nådde målet var vi nog alla glada:)
Sen red jag Seiumur på banan en stund. Och dom är så snälla ihop dom där tre hästarna, står och äter ur samma hö hög:)


Såhär snabbt gick det dock inte idag då de träffades, bara snusa på varandra lite
och sen var dom nöjda:)

Idag har jag rakat katt som jag även gjort alla andra dagar, men idag var det verkligen hemska tovor. Som en hel matta på hela katten. Jaja tur att den kom in och fick bli nerrakad så nu kan den nog röra sig helt normalt igen. Efter de var det en hund som jag rakade ner, den blev så söt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0