Vart tog solen vägen?

Nu har det regnat färdigt tycker jag!

Jaja, min vecka som privat djurskötare börjar ta slut, eller kanske det har kommit aska från Island så dom inte kommer hem:S Men de gör inget för mig, kan gärna bo kvar här längre:)

Nu har alla djuren fått frukost. Väntar på att hästarna ska äta upp så ska jag rida B innan kusin kommer och rider med mig:)

Igår var vi och kollade på en supersöt barbet valp och nu vill jag verkligen ha en såndärn lite lurvboll:D Efter de var det provridning av häst som stod på schemat, och den var inte så tokig den heller:) Så vi får väl se va de blir.
Morsdag idag vilket betyder middag med mamma och en stor del av släkten:)

Kommentarer
Postat av: Signe

Hej! Skulle betyda så jäkla mycket för mig om du skulle rösta på min outfit här: http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=57624



När du röstat så kan du slänga in en kommentar på min blogg så länkar jag dig!



SNÄLLA SNÄLLA RÖSTA! KRAM!

2010-05-09 @ 07:56:18
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0