04.11.10

Nu bär det av hemåt igen:) Efter en kort vecka, i början sniglade den här veckan sig framåt men nu plötsligt är de torsdag o jag får åka hem igen:)
Har idag tränat på att ta bilder med röntgen, till en början blev de inte så bra men till sist så fick vi det ändå okej efter lite skratt o skämt i framkallningsrummet:P
Har även hört av mamma att hästarna tyckte dom hade för liten hage (bara ett par hektar :P) så dom hade utökat de till ytterligare ett par genom att gå igenom en "trådgrind". Och för att komma till den grinden måste de gå i vattnet eftersom vi stängt av en liten del framför den. Och den tråden var inte rörd... Så mina två heppor som inte tycker om att gå i vattnet gör tydligen allt bara dom får ett par hektar till och några ynka gräs strån :P
Så imorgon får jag väl ta tråd med o traska ut i leran en bra bit så dom säkert inte ska ta sig runt.
Här har vi mina busfrön:) Får se vad vi ska hitta på för bus imorgon tillsammans, Milton, hästarna och jag.
Tog mig en kvällspromenad ner till hamnen idag och nog är det fint att gå längs ån på kvällen:)
Har börjat höra om praktikplats, spännande spännande:)
Nu hoppas jag Milton är trött imorgon o vill ha lååång sovmorgon:) får de vill matte!!!
wiieee mindre än en timme kvar innan vi är iland:) Förhoppningsvis! Fast kommer vi inte iland inatt så hoppar jag av i Sve o åker till min älskling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0