21.11.10

Oj, här var det länge sen det hände något!
Har iaf hunnit med en hel del grejor:)
Pappa var i närheten av skolan förra veckan så var och hälsade på honom, kul att se hur han har det på jobbet! Och så fick ju jag något att göra på kvällen.
E har varit i skolan så har haft sällskap på rummet nu och kommer ha de 2 veckor till.
Har också fått ordning på vårt städande i lägenheten!
Lite pluggande har jag även hunnit med eftersom det snart närmar tenta....
I helgen har jag haft sällskap av min underbara Johan:) Har blivit en hel del mys, men vi han även ut på en kort ridtur:)
Idag har jag haft kalas för släkten innan det var dags att börja åka mot skolan igen.
Och nu sitter jag här och är på väg igen.
Ska verkligen bli skönt med jullov!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0