23.11.10

Bara fyra dagar sen är det helg igen!
Dom kommer väl att sega fram. Och morgondagen kommer nog bli seg, mer än halva klassen ska redovisa etologi projekt. Så blir bara att sitta o lyssna. Och så ledig på eftermiddagen, nog för att de är skönt men det finns ju inget att göra här när man inte är i skolan förutom att plugga. Sitter mest framför datorn och gör inget vettigt.
Bara ett par veckor kvar och jag hoppas hoppas att dom går riktigt snabbt!
Har idag övat på att göra olika labb övningar och sen har jag suttit på mitt rum och ugglat, pluggat lite.
Men nu vill jag hem och göra nåt vettigt! Dom skulle ju åtminstone gjort så att en dag skulle bli ledig istället för att ha alla eftermiddagar lediga!
Nu ska jag gå o se om tanterna har lagat mat klart så jag får plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0