Diagnostisk skanning

Så tror jag kursen heter:P Iaf så var jag med på den första lektionen idag och det är en hel del att hålla reda på när det gäller röntgen ad, vd, proximalt, sin mm Så nu är det bara att plugga in allt...

På eftermiddagen fick vi träna lägga kanyl på Benko (kramdjurshunden vi tränar en hel del saker på) o även idag var han snäll när jag tränade:P
Räkna leukocyter och utstryk gjorde vi viket inte var så himla lätt att få det bra.
Har varit dålig väder här hela dagen, riktigt höstväder! Så hoppas verkligen viking går in när jag ska åka hem, fast hamnar jag i Stockholm kan jag ju alltid passa på att åka till min älskling:)

Har fått en uppgift inskickad idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0