Helg

Nu har helgen halv helgen gått, snart.
Sopiiko ens viikolla? Passar det nästa vecka? Var gårdagens mening. Har börjat lär mig en mening finska som kan vara nyttig att ha när man är på kliniken. Oletoko ollut täällä ennen? Har du varit här förut? Var fredagens mening. Stavningen är nog inte riktigt rätt men ett försök iaf att skriva lite finska också:) Must kissa kunde jag från förut när jag skulle försöka börja prata lite finska med en kund :P
Malin o jag var ensam när det kom in en finsk kund men de löste sig:)
Har nu även fixat min praktik till våren:D Längtar till det är dags!
Malin var med ut och red igår och de var kul fick bra tips, de tackar jag för!
Idag har vi fixat vid skyddet ordentligt till hästarna, dom är så gulliga kommer in där när vi håller på och spikar och vill ha lite uppmärksamhet. Sen blev det ridning med A. Riktigt kul, var länge sen sist. Vi hoppade över ett dike och på andra sidan diket var det en vattenpöl som Toppur tyckte var jätte läskig så det tog stop på en gång och all min tyngd for på högra lillfingret som nu är svullet o gör ont!!!!! Men de är väl så att de tar lite ont nu och då när man håller på med den sport man gör:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0