Söndag 7.11

Denna helg började ju inte riktigt som jag tänkt mig... Till slut var hästarna hemma igen o jag fick börja med de jag tänkte:)
Dom fick ju sin motion, ca 10km promenad/sken. Så behövde inte fundera mera på vad jag skulle göra med dom. Fixade och donade med allt möjligt här hemma innan jag for iväg till Mangelbo. Hjälpte mormor med en hel del grejer innan det var dags att träffa mina sötnosar för en mysig kväll:)
Vi hade de trevligt och tog lång sovmorgon! Efter de var det bara att packa ihop sakerna och åka ner till mormor igen för att förbereda inför kalaset.
Jag var himla trött, undrar varför?
Efter kalaset bar det av till stan för att äta middag och efter de blev det bus med min gulliga kusin barn:)
Hemma i säng var jag vid halv 3.
Idag har jag varit ute med hästarna en hel del. Tränat dom att vara ensam i hagen, gå över läskiga grejer mm Även galopperat Tindra barbacka utan draghjälp framifrån av Toppur och utan spö. Till slut gick de:) Dom är så duktiga mina "små" busfrön <3
Pratat med min älskling har jag också hunnit med idag:)
Inte många veckor kvar i skolan nu:)
Nu blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0