20.10.10

Onsdag redan?? I början av veckan går de segt men nu har tiden rusat iväg! Är bara 3 dagars klinik nu eftersom våran vet. har föreläsningar på torsdag eftermiddagar. Så imorgon ska vi städa på kliniken hela dagen.
Idag har jag iaf varit i receptionen, och börjar nu lära mig data programet. Men mindre kul då det kommer in kunder som endast kan finska:P
Har haft massa papper att fylla i idag, även sederat en hund o väckte den när den var klar. Börjar kännas som man kan de bra nu:)

Tråkigt att vakna på morgonen nu när de är mörkt:/ Har det inte varit trögt att komma upp tidigare så är de de nu!

Jaja, det är iaf en himla cirkus med vårat boende nu. Tur att jag har E som kommer här o bor nu o då! Hoppas de löser sig snart!!!

Imorgon är de etologi på morgonen o vi ska träna lite med klicker på hundar:) Och sen har vi ju städning att se framemot hela eftermiddagen.


Mina sötnosar i höst solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0