25.10.10

Ännu en helg har passerat. Lika snabbt som alla andra.
I fredags blev det läkarundersökning och efter de gick mamma o jag på stan. Efter de åkte vi o kollade på bilar. Kul o provköra andra bilar:) Det kom en hem på prov men märkte att den inte var något för mamma. Så sökandet fortsätter.

I lördags red jag båda mina heppor och de gick bra till slut:) Stora T blir duktigare för varje gång:) På kvällen blev det mys med mamma och vi kollade på film.
Igår blev de ridning med kusin, de började regna så blev inte jätte lång ritt. På kvällen var det kalas och efter de till pappa o sova för att sitga upp mitt i natten då jag började åka mot skolan igen. Vi fick en hytt så de var skönt trots att vi bara han sova ca. 3 timmar där. Efter de tog jag mig till busstationen och kom lite sent till skolan som vanligt. Läraren hade just kommit när jag kom så missade inte så mycket.

Nu på eftermiddagen har vi fått jobba självständigt men jag pluggade i sängen under täcket med ögonen fast i 3 timmar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0