27.10.2010

Vad är en dator utan internet? Ingenting! Har suttit i terminalen i ca. 2 timmar utan internet och har konstaterat ännu en gång att datorn är inget att ha om det inte finns internet. Så är det!

Blev en kort vecka, så kan de gå ibland. Skönt att komma hem och få en långhelg! Dessutom kommer Johan till Åland så kommer blir en toppen helg! Hoppas på fint höstväder så man kan vara ute!

Dom här tre dagarna har gått riktigt snabbt! Har inte haft speciellt mycket i skolan eftersom min grupp inte har klinik så har vi eget arbete på eftermiddagarna vilket betyder att det alla dagar inte blir så mycket plugg på eftermiddagarna….

Igår blev det en sväng till Salo med Sara, jag köpte inget i klädväg J de blev lite mat ist. Det var kul att komma iväg från skolan en kväll och ha något att göra.

Idag efter lunch åkte jag in till Åbo för att shoppa lite. Hittade de jag skulle ha, och lite tillJ När jag hittat allt blev det en promenad ner hit till hamnen. Skönt när de var så bra väder tänkte jag när jag gått en bit, så skulle jag aldrig tänkt för efter 5 min började det regna.

Japp, så nu sitter jag här och väntar på att båten skall börja åka. Tänk om den skulle kunna gå vid fem tiden så skulle man vara hemma mycket tidigare!!!  Det finns nog inte så mycket att göra åt de utan bara vara glad att den går överhuvudtaget, och alla dagar!


Borta bra men hemma bäst!


Kommentarer
Postat av: micka

men ronja då. du får väl köpa dig ett roligt datorspel som fungerar utan internet ;) typ ... mulle meck!

2010-10-29 @ 14:26:41
URL: http://micaelajohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0