En nöjd tjej:)

Helgen har varit toppen:)
På fredagen var jag och pappa ut och red en sväng innan jag åkte till båten och vidare till uppsala.

Där kom min fina Johan och hämtade mig och Julia. Vi handlade och åkte till Pontus för att laga maten. Det blev en lugn kväll.
I lördags blev det sovmorgon, lite pluggande och ner på stan. På kvällen åt vi igen hos Pontus, de blev en kul kväll iaf.
I söndags cyklade jag och Johan ut till boländerna för att shoppa lite:)
På kvällen gick vi ut och åt med Pontus och Catrin, riktigt trevligt:)

Igår åkte jag hem på dagen, han ut och rida en sväng innan det blev alldeles för mörkt. Båda mina hästar var helt på tå, kan bero på att det blåste massor, men de gick bra.

Så min helg kunde inte blivit så mycket bättre då jag fick vara med världens bästa pojkvän hela helgen:)

Idag var det tidig uppstigning så jag skulle hinna med allt. Upptäckte också att isabella inte gick idag så de blev silja idag. Vidare till Mangelbo för att hämta häst släp och sen till motor fordonsbyrån för uppkörning med släp, vilken gick bra och nu har jag BE- körkort:) Vilket Toppur inte kommer att gilla:P

Det är ett tag kvar innan jag är framme i Åbo ännu. Tur att internet finns på färjorna!

Nu ska jag återgå till pluggandet en stund iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0