Ny vecka

och vi har klinik:) Satte en kanyl på en katt idag, dessutom i bakbenet:)

Helgen var riktigt bra. Åkte hem i torsdags och båten gick in i Lågnäs:) På fredagen var jag o bror ut o red. På kvällen kom min älskling.
Lördagen bestod av sovmorgon, ut och rida T:na barbacka, gick riktigt bra för min älskling:) Efter det bar det av in till stan för kräftskiva, super gott var det med ålänska kräftor!!!
När vi kom hem kollade vi på film och efter de somnade jag som en stock.

Söndagen rusade iväg, Johan åkte hem, longerade båda hästarna, fixade och donade inne och sen var de dags att gå och lägga sig. Uppstigning blev det mitt i natten för färd mot lågnäs, var halt fläckvis. Hade bara sommar däcken med det gick bra ändå.

Nu har jag just ätit så nu är jag så trött så jag sku kunna gå och lägga mig.

En liten stund till ska jag nog hålla mig vaken iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0