Yes

idag kom frågorna vi skulle fått igår, bara ett dygn sent. Men men och riktigt snäll är hon först på onsdag vill hon ha dom inskickade...

Hade etologi idag på morgonen, kul men en hel del repetition ifrån jälla igen:)
På eftermiddagen blev det en himlans cirkus om vårat boende, vi som hade de helt ok i vårna lägenhet, men jaja sånt är internatslivet....
Och vår lärare var inte på plats på eftermiddagen. vissa grejer har man börjat ledsan på....

Alltså jag förvåns aldrig över hur folk ser ut. Idag när jag stod o väntade på att få gå ombord kom de 3 killar, 2 hade rasta flätor. Han ena hade en svart kappa(såg himla läskig ut!) och så hade dom en massa piercingar här och var.
Alltså vad tänker folk med när man piercingar lite överallt i ansiktet? Dom kankse inte vill ha stora hål i öronen om 10 år. Och huuu tänk vad som finns i det där rasta håret!! Äckliga saker som kommer, ja vem vet var dom kommer ifrån???
Sen dom här sienarna som orkar åka båt.... Varför är deras kjolar så tjocka? Kanske finns det nåt spännande där under?
Nej, nu ska jag sluta fundera innan det gåt över styr :P

Klockan är snart ett mitt inatten och jag är långt ifrån hemma. Längtar verkligen hem nu till min alldeles egna säng och få mysa med Millis!!

Och imorgon kommer min fin fina pojkvän:)

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, Ronja.. vilka funderingar du har över rasta ;)

2010-10-15 @ 05:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0