15.09.2010

Sitter ännu en gång på väg hem. Börjar redan tröttna på att åka Isabella/Amorella. Men jaja de ska nog gå i 1,5 år. Helgen var det fullt program hämtade hem det sista höet så nu är allt hemma inför vintern.
Var ut och red, och Tindra visade sidor hon aldrig visat förut:P lite kul var de, hon som har varit så lugn. Hon var snäll igen efter att fått travat och galopperat lite. Och Toppur var snäll som ett lamm som vanligt:)
Åkte tillbaks på söndag på dagen eftersom mamma inte hade så stor lust att skjutsa mig till färjan halv 4 på morgonen. Skönt med sovmorgon i måndags iaf!
Måndagen var rätt så tråkig, först föreläsning där läraren satt och läste precis vad som stod i våra papper och eftermiddagen bestod av repetition av vad jag lärt mig på Jälla ang hantering av djur.
Tisdagen var även repetition. Men idag morgon var de turbo föreläsning igen anatomi/fysiologi, läraren är bra men de går riktigt snabbt fram!
Har spenderat eftermiddagen i Åbo, dock utan att köpa något åt mig själv! Åt och sen promenerade jag ner till hamnen och nu sitter jag på båten.
Inatt är det min älskling som kommer och hämtar mig! Dessutom har han köpt en dator åt mig:) Som jag nog förr eller senare kommer att få betala för själv:P
I helgen är det skördefest för hela slanten!
Nu ska jag se om jag kanske får lite mera skrivet på näringsläran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0