1.9.2010

Förmiddagens föreläsning över. Intressant var de men lite knepigt.
Nu är de näringslära och vi ska göra en portfolie. Har kommit igång men nu är de lite stop....
Igår blev de en jogging tur ner till det "stora" centrum som finns här:P Fixade med busskort och så via butiken o köpte lite choklad. De har blivit mitt beroende sen jag började här, inte bra inte bra. När man inte har något att gör här på kvällarna så äter man ist och då oftast lite choklad.
Pratade med min älskling igår:) Och senare även med Catrin som var hos sin P där Johan också va. Kul att någon har roligt på kvällarna iaf:) Sku villa gå i Uppsala nu när alla andra sökt sig dit också. Men det är som de är och tur att jag inte behöver vara här så himla lääänge.
Nu ska jag äta innan jag tar tag i mina studier igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0