Äntligen

är jag på väg hem:)
veckan har gått snabbt och de har hänt nåt nästan varje kväll, har jag inte varit ut o sprungit har de varit hopp träning att titta på eller iväg o handla.
På kliniken har jag gett injektioner till djuren, röntgat höftleder eller underkäke på katt och en hel del annat! Ser framemot nästa klinik vecka.
Var ett tag sen jag var hem nu så den här helgen blir väl fullspäckad.
Idag hade vi föreläsning fram till halv 12. Så vid 12 började jag åka in mot Åbo för att shoppa lite:) Hittade inte allt jag ville. Men de kommer flera chanser att stanna till i Åbo under hösten:)
Var klar ganska tidigt så blev ett par timmar jag fick sitta och bara vänta. Passade då på att slå en pling till min underbara pojkvän som låg och sov.
Kollade även igenom gamla filmer på datorn som filmats när jag varit med mina härliga vänner, och ojoj vad kul vi har haft genom åren och mera ska det bli!
Catrin jag måste bara visa dig en film jag hittade på dig XD roligt värre!
Nu vill jag vara framme!!
Är ett bra tag kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0