Klinikvecka

Denna vecka har min grupp klinikvecka:) Var i receptionen igår och det var bara en finskspråkig som ringde:) Idag var jag på polikliniken och det har kommit in bla hund för öronputs, bitsår på en hund och tandstensputs så det har funnits att göra. Efter de blev det en sväng till s-market efter de pratade jag med min älskling en stund:)

Helgen försvann alldeles för snabbt! Red båda mina hästar i helgen på åkern vilket stora T nog gillade lite medans lilla T tyckte det var tråkigt. Blev även ett besök på hundutställningen och nu vet jag vad det är för hund jag ska skaffa, en spansk vattenhund:)

Jo just de, idag har vi dissekerat kanin, råtta och tupp, intressant med inte lika intressant lukt.....
Kaninen

Kommentarer
Postat av: micka

har också varit inne på spansk vattenhund men fan jag sitter ju fast i samojederna.. hahaa! btw. är jag själv inte i uppsala på fredag MEN jag tvingar dig att komma tillbaka dit snarast möjligast så drar vi ihop ett gäng och kör gärnet genom uppsala! okej?! kan räcka med dig och mig också som på gamla goda tiden, om folk liksom är opepp.. ;)

2010-09-28 @ 21:59:57
URL: http://micaelajohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0