25.04.2011

Lämnar ett soligt och varmt Åland bakom mig och är nu på väg tillbaks till skolan. Har hunnit med en hel del nu när jag tänker efter. På fredag blev det körning med Tindra, klippa Milton och senare på kvällen middag och sen till stan för att träffa kompisar:)
Lördagen fixades och donades det på hemma. Blev ridtur med grannen. På kvällen var vi och plockade upp Nina och for till Catrins båthus för att åka båt till havsvidden. Blev en perfekt kväll för att ta den första båtturen för min del platt lungt på norrhavet och klarblå himmel. Som Catrin sa när vi åkte: De är som vi är i en turistkatalog. Och de var riktigt vackert! När vi kom fram till havsvidden var det bara att byta om och hoppa ner i jacuzzin:) Blev en jätte bra kväll med mina tjejor! Var verkligen länge sen vi hade setts på tuman hand, för det fanns en hel del att prata om:P
Igår fixade vi hagar och fixade lite annat på gården. På kvällen blev det långritt:) Och jag har en riktigt envis dam när hon lägger den sidan till:P
Idag har jag tvättat på Tindra och hoppas det skall synas om nån vecka när vi ska iväg på kurs:) Men lär ju få tvätta om då! Efter de blev det en körtur med världens snällaste häst!! Det smäller och har sig bakom henne när vi kör på gropigare ställen, Milton står under henne o skäller när vi ska spänna för, bryr hon sig? Nej inte ett dugg:) Världens duktigaste Tindra :)
Sitter nu på båten, igen... Satt bredvid ett par som just hade varit och köpt mat. Frun frågar vad kostade din mat? 11€ sa mannen. Oj, vad dyrt, 70 mark. Tänk att vissa fortfarande rnknar om till mark!!
Jippie, bara 1 h 40min kvar nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0