Hem hem

Prakriken tog slut allt för snabbt! Skulle vilja ha mera praktik!!! Det har varit två toppen månader i Uppsala! Har fått göra en hel del på kliniken jag aldrig gjort förut, så det var upp till bevis men det gick bra:)
Tråkigt att fara därifrån och veta att jag skulle tillbaks till skolan dit jag inte alls vill. Nu har en vecka gått så bara 7 veckor kvar:D Och nästa vecka blir kort eftersom det är påsklov och även veckan där på och sen kommer vår sve resa, så hoppas det går snabbt till sommarlovet.
Det är sååå tråkigt i Kimito, inget att göra på kvällarna/eftermiddagarna. Jo, ut o gå men man kan inte vara ute o gå hela eftermiddagen 5 dagar i veckan. Och lite plugg finns ju också om man skulle få uppgifterna då det är överenskommet... Det är tur att jag har så bra grannar som jag alltid kan gå till!!!
Min sjukling hemma har börjat bättra på sig så hon är nog i skick till kursen! Hovis har varit och fixat båda två så dom har fina fossingar nu när jag kommer hem:)
Toppur tycker det är lite tråkigt att fara ut o rida utan Tindras sällskap. Men han har skött sig riktigt bra när vi varit ut, M har varit med som lite sällskap.
M fyllde år igår så det blir att göra tårta åt honom i helgen:) Han blir nog besviken nör jag inte har present med hem :P
Är på väg hem hem nu:) Resan har gått trögt! Innan jag gick till hamnen var jag på stan med Henna och tog en glass och shoppade lite eller Henna shoppade och jag kollade på.
Nu ska jag snart börja packa ihop så jag kan springa av båten först så jag kommer snabbt hem i sängen.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0