Ladda inför imorgon

Idag gäller det att krypa ner i sängen tidigt så man är utvilad tills morgondagens veterinär föreläsning! Får hoppas det hjälper så jag orkar lyssna aktivt hela dagen:) Från 08.30-ca 14 ska vi nöta rumpa. Men efter de bär det av me H in mot Turku.
Idag vaknade jag passligt så jag skulle hinna gå på genitiken. (har läst det på gymnasiet så är redan godkänd i kuren) Låg en stund kvar i sängen och funderade om jag skulle gå eller inte. Efter ett par minuter kunde jag inte sova längre så jag hoppade upp och gick på timme. Lite repetition skadar ju aldrig:) Men kan lova att det var lite segt att sitta där. Så nästa gång försöker jag somna om!
Packade min väska som ska med imorgon på färden och den blev för tung! Så nu får jag plocka bort de jag verkligen inte behöver, är himla svårt kan jag lova!
Har varit super mega bra väder här idag så jag har legat ute i solen hela eftermiddagen:)
Längtar som bara den till sommaren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0