Påsklov

Skönt med en långhelg hemma:) 
Har haft klinik den här veckan, vi skall vara 5 st i gruppen men har bara varit två så vi har fått gjort en hel del:) Jag har lagt kanyl på hundar och på en katt!!!:) Så kul när jag inte lagt kanyl på över 8 veckor och lyckades nu! Veckan har gått ganska snabbt ändå, har varit till ridhuset och kollat på hoppträningar. Skrivit finska tenta, degat hos grannarna.

Det är jobbigt att måsta laga mat själv, framförallt att komma på vad man skall göra! Så den här veckan har det blivit tacopaj, havregrynsgröt och lite musli. Hoppas på att de blir lite rester över påsken så jag kan få lite variation på min mat:) Just de igår åt jag svampar:P Lite nya recept skulle inte skada, får skylla på att min HK pärm är kvar i Uppis.
Nu när Tindra piggnat på sig så ska hon få komma ut och jobba lite lätt:) Toppur nöjer sig med att gå bakom bredvid när vi kör Tindra iaf en liten stund innan han tycker att vi ska hitta på nåt annat:P
Är det vackert väder tar vi kanske en lång påskritt:)
Nu ska jag försöka hitta på nåt kul i 2h och 40min innan vi är framme på Åland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0