Jaha

Tillbaks i skolan efter påsk lovet. Har varit två slöa dagar! Har varit bra väder så vi har legat på filtar här utanför och försöka hitta motivation till plugg+ att vi fått lite färg:) Blev lite plugg idag men finns mycket kvar ännu... Igår släpade vi ett bord från hundrastgården ända till våra lägenheter så nu står det här utanför så vi kan sitta där och äta middag och sola lite:) Får se hur länge vi får ha de innan någon släpar tillbaks de:P
Så middag har det blivit ute i solskenet två dagar i rad nu :) Hoppas det är bra väder imorgon också när jag och C är lediga :) Fast ganska värdelöst igentigen, här sitter man och kan inte åka hem när vi har lite viktigt i skolan på fredag. Duktig som jag är stannar jag kvar....
Har redan tröstat mig med att äta lite ostbågar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0