Ojoj

Kul att hästarna har så stor vinterhage att jag inte hitter dom. Hovslagaren skulle komma igår och jag blev lite sen med att hämta hästarna så jag skena ett varv i hagen och såg dom inte. F..n tänkte jag nu har dom rymt! Vi har massor med enar i ett parti i hagen så när jag gick ett andra varv i hagen såg jag att dom stod o gömde sig  helt blickstilla så matte absolut inte ska hitta oss! Jag han få ut Tindra tills han kom:)
Så nu ska jag köpa sökare och sätta på dom så jag inte behöver gå så mycket i onödan ;)
Har hittat lite gamla bilder:)
Jaha sa Tindra var det här inne det finns mat!? Sommaren 2010
En stund utan täcket för att vara fotomodell:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0