Permiär

Har varit en bra dag på jobbet, igen! Fast vi har bara bra dagar även fast det inte alltid går som man tänkt :P
Idag var det mammi som var snäll o lånade ut bilen så jag kom på jobb :P Hög tid för mig att skaffa bil nu så jag kan åka vart jag vill när jag vill. Fast vi har ju alltid löst bilproblemen hittils så varför skulle det inte funka i framtiden också!? De får nog göra de tills jag har råd att köpa den bil jag vill ha, och den är inte billig idag kan jag säga. Så bilköp blir det nog inte på ett par år.... Jag har ju min fina moppe som startar efter 711 kicken :) Billigt går den också dock har han gått i ide nu:) Så ska inte störa honom förens i vår!
Ikväll var det premiär att köra med Tindra i mörkret. Gick riktigt bra och man märker att det är körd hon vill bli inte riden. Hon traskar på i fullfart framåt och lyder minsta ord :) Så är det inte då vi rider kan jag säga. Men det är kul att kunna variera! Jag har ju min lilla polle som tycker det är kul när vi rider eller iaf ut i skogen!
Mamma fick även prova nya bänken lillebror fixat ihop i söndags. Och den funkade bra så nu är vi helt redo inför söndagen:) Eller nja de var ju vinterdäcken på transporten som vi antagligen kommer stå o byta på söndag morgon innan vi ska åka iväg.
Min dröm! Att köra par med nordisar :) En dag ska det bli verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0