Äntligen!

3:dje perioden över för mig. E åkte hem idag så då måste jag också åka för hur skulle jag annors få hem mina saker?
Den här sista perioden har gått riktigt snabbt! Beror nog på att jullovet kom emellan och så har jag jobbat en hel del. Nu är de iaf 8 veckor praktik som är på schemat, ska bli riktigt kul att få komma ut och se något annat och testa mina kunskaper!
Hemma har jag börjat köra med Ti en hel del, hon tycker de är himla mycket roligare än att bli riden och To har blivit sååå lugn och snäll:) Kan ju göra nästan vad som helst med honom, dock vet han ju hur man knyter upp knuten när han är fastbunden så han går ju på sina egna promenader ibland men kommer snällt tillbaks efter en stund:)
Sista veckan i skolan nu har det varit fullt upp! 2 st tentor och studiebesök både Helsinfors två dagar i rad. Först till Aist där vi fick kolla på bla. magnetrtg som var kul att se hur de går till! Idag var vi till djursjukhuset i Vik, häftigt att kolla på allt där!
Så idag har jag tillbringat nästan hela dagen med att åka buss, bil eller båt. 5 timmar buss t/r h. fors och 2h ner till båten och nu siter vi på sista båten.
Blir skönt med lite längre helg nu innan de bär av till Uppis, lite spännande är de då allt att åka till ett nytt ställe på måndag:)
Just de, köpte lite saker till Milton på djursjukhuset:) Tror ju inte han kommer att tycka om något av de eftersom det var en tandskrapa och det andra öronputts. Imorgon får vi se vad han tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0