Söndag igen

När jag var på praktiken i fredags ringde mamma o sa att eckerö inte gick... Försökte boka rosella hem men de var fullt. Snälla mamma ringde till kontoret o frägade om de fanns plats kvar och jippie, en plats fanns de nu så den blev min:) De var ju förståss massor med folk ombord så dom där nya sittplatserna såg jag inte av, eller jo de var ju stor skillnad på båten och verkligen massor med folk!!! Träffade bla kusin.
När klockan äntligen började närma sig 18 tänkte jag börja gå ner till bilen men då ropar dom i högtalarna att vi är 30min sena. När dom sagt att de är 10 min kvar o vi ska gå ner till bildäck går jag ner och efter en stund börjar dom fälla ner rampen eller försökte. Tog minst 5 min innan dom fick ner den och vi var 40min sena... Så Rosella blir det bara i riktigta nödfall igen!
Har inte sett att de går buss till U:sala ikväll från den så blir eckerö imorgon kväll då jag också får skjuts!
Har varit o tränat ikväll och är trött nu, känns att man rört på sig igen. När vi kom hem blev det kvällspromis med hundarna.
Solsidan har tagit slut för ikväll så får vänta 1 vecka igen då.
Lillebror kommer hem ikväll så ska åka o möta upp honom senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0