Vad har hänt idag då?

Det är ju fredag vilket inte bara betyder att man får åka hem utan också att man slipper mötas av bacon lukt när man kommer ut från sitt rum på morgnarna!!! I morrse hade vi stor vedring efter hon stekt bacon vilket resulterade i att en klasskompis känt lukten en bra bit ifrån vår lägenhet. Så nu vet iaf hon vad vi får utstå varje morgon!
Man känner sig lite, eller ganska mycket flottig sen! Och allt luktar ju bacon! Så innan jag tar hem allt får jag väl autoklavera de om Cessi skull få bestämma;)
Så, nu har jag fått klaga lite över de!
Började dagen med mikrobiologi och efter de blev det per.op vård. Kul nu när man börjar höra hjärtat hyfsat när vi tränar:) Men det är väl så att övning ger färdighet!
Jag satt länge på mitt rum och fixade o donade innan jag åkte mot Åbo. När jag närmade mig såg jag en butik som jag länge undrat vad det fanns i. Eftersom jag hade gott om tid svängde jag in och vips, dit for över 30€. Blev lite behövliga saker och lite ätbart:) Åkte sedan vidare till ett köpcentrum där jag inte heller egentligen skulle ha något men där gick de också en hel del slantar.
Åkte sedan och tankade, men då började jag fundera vad dom sa i klassen idag. Vad var 95 E10? Kan tankas i bilar som tål 10% etanol eller vad det nu stod. Jag hade ju inte en blekaste aning om vad som gick i min så jag satte 98 för att vara på den säkra sidan. Har efter tankningen pratat med bror så nu vet jag i vilka av bilarna vi har hemma man skall sätta vad. Gäller bara att komma ihåg vad till vilka bilar nu :)
Wiiieee, nu är vi snart framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0