Vad jag har lyckts med idag

- Fått hematom (stuckit igenom blodkärlet) 3 gånger då jag skulle lägga kanyl på katt
- klippt i pulpan på tre hundar som kom in för kloklipp
- Inte klippt i pulpan på en valp :)
Så hoppas på en bättre dag imorgon! De var ju förstås inte det ända jag gjorde på kliniken idag gav lite injektioner, plockat fram inför op mm.
Och nu sitter jag här igen och har inget att göra på kvällarna, förutom plugga då. som tur är så blir det jobb nästa vecka och sen är det bara 3 veckor kvar här innan praktiken :D
Testade att dra andra saker än bara pulkan efter Tindra i helgen. Hon brydde sig inte alls fast det lät massor när pallen skrapade mot gruset, världens duktigast tjej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0