första juni

Då börjar första dagen av sommarlovet gå mot sitt slut. Har haft en bra dag:)
Började med att kliva upp tidigt så jag sku hinna kolla hästarna och smörja in Toppis, ge de mindre djuren mat och fixa lite papper som sku med till staden.
Bråttom blev det ju ändå till sist:P
Fixade rejor i stan medans lillebror var på avslutning och sen åkte vi o köpte stövlar åt mig som jag ska när jag jobbar.
Har nu på em hunnit med en ridur på Toppur, jätte snäll och duktigt var han:) Och Tindra longerade jag för andra gången sen hon kom till mig och de går bra men inte jätte bra, hon försökte nog säga att det är körning hon gillar och inte gå runt i en cirkel i onödan:P
Nu sitter jag bara här och njuter av mitt lov som kommer vara det längsta någonsin men också det sista! Lite skrämmande att i februari nästa år är skolan slut och då ska jag ut och jobba på RIKITGT! 

Nä, nu ska jag och Milton mysa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0