5 dagar kvar

av skolan innan jag blir hemma för sommarlov:D Längtar så, att slippa åka fram ock tillbaks.
På sista tiden har det hänt massor med saker! Bla. Finland vann mot sverige om någon missat de :P
Har umgåts med härliga vänner och varit hemma med djuren. Igår fick Tindra dra massor med ved, världens duktigaste häst! Var på ett nytt ställe var vi inte kört tidigare och nervös va hon av att stå där men stilla stod hon fast de dunsa när veden las på:) Och senare kunde jag bara stå brevid henne och hålla tömmarna helt löst utan att hon ens försökte äta:)
I lördags var jag o lillebror på trip till Sverige, spännande att åka med honom då det var första gången han körde både på båten och i sverige. Bra gick de och hem kom vi:) Utan att ta i var halva bilen full av grejer! Nöjda var vi båda två och Milton blev glad då han fick tuggisar:)
Idag fick Toppur manen tvättad och så hoppas jag på att eksemen blir bättre:) Jättefin blev han men kritvit man :)
Tjoho nu har vi snart bara 2 timmar kvar innan vi är framme:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0