Skönt att det regnar

Så får jag någonting gjort här inne! Mitt rum håller på att få sig en ordentlig omgång, snart finns det inte mera damm där:) Och snälla mamma är där nu och tvättar fönstren! Har fått undan en hel del skit i mitt rum som ska kastas eller förvaras i gömman! Kan ju bara säga att jag fått mig flera skratt när jag fått syn på gamla saker. Och kan bara konstatera att jag saknar tiden på Jälla!!!

I slutet av tiden på Jälla.

Läste också lite i årsboken:) Kommer ni ihåg vår sång vi gjorde på studentskiva!? Den serveten där texten står på har jag hittat i en låda! 

Har en hel del annat som borde göras också bla har jag en hel del hästsaker som borde putsas. Tindras sele står först i kö och den tar någon timme att få ren och fin! Lite praktik uppgifter borde göras!
Hoppas på en liten stunds uppehåll så jag kan komma iväg ut med hästarna!
Min fina Tindra som står så snällt här medans man går in och hämtar saker, är man lärd att stå still så står man:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0