Tillbaks i hålan igen

Måndagen spenderades i Åbo för diverse olika läkar kontroller och allt såg bra ut. Så nu ska jag sluta rida och börja springa bredvid hästarna tyckte läkaren för att hålla lungorna i trim :P Den saken får vi se hur de går med!
Sen blev det shopping resten av kvällen först inne i Åbo och sen fortsatte jag ut till Mylly för att möta upp E och fortsätta shoppa där:) Vi hittade en del så får se om våra kläder och täcken kommer ryms med hem:P
Idag har det varit skola och suttit vid skolbänken hela dagen vilket kändes lite konstigt när jag är van att vara på jobbet och stå och gå hela dagarna.
Saknar mina heppor o M men jag klarar mig kansek tills på fredag. Har varit och hälsat på ett gulligt föl idag iaf :)
Nu iväg och fixa med slutarbetet inför morgondagens redovisning!
Saknar mina busar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0