Fredag 20.4

När jag satte mig i bilen o körde hem idag kände jag hur halsen började värka och hur trött jag var! Kan lungt säga att det märktes att de var fredag! Man kan ta helg och börja känna efter krämpor! Så kvällen har hittils spenderats inne med Milton vi är ensama hemma en stund:) En sockerbit har jag också tagit med droppe på (mamma har nåon mirakel medicin som man ska ta så for man känner sig lite lite sjuk o de brukar ofta hjälpa!)
Ikväll har jag skttit o ätit massa gott så imorgon blir de träna som gäller!!!

:)
Kollade på tv och dom pratade om benmärgsdontion, spännande att se hur de gick till! Fy fasen vilka stora nålar! Jag fick se nålen dom gick in o tog benmärgsprov på mig en gång innan jag sövdes o jag trodde inte de var sant, så stor den va!! Förstår sen att jag hade ont i ryggen ett par dagar efter sen!
De är nu 9 år sedan jag gjorde transplatationen! Tänk vad tiden går!
Nu till något helt annat, vi kollade på lotto på tv förra veckan och så sa vi att tänk vad kul det skulle vara om man vann! Men det går inte att vinna om man inte har har tippat eller vad de nu heter. Så igår köpte jag en lott så imorgon hoppas jag jag vinner nåt! :) Tänk om man vinner en stor summa pengar!? Vad skulle jag göra? Åka iväg o köpa nåt dyrt jag länge viljat ha kanske eller kanske spara? Ja de får vi se om det händer! Riktigt kul skulle det vara om de blir vinst på lotten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0