Snart är det helg!

Tjoho, torsdagen är snart över o bara en jobbdag kvar på veckan :)
Jag är helt slut! Och inte hjälper de att jag är uppe allt för sent på kvällarna... Fick en färdiglagad sallad av mamma i morse o de var ju snällt att hon tagit hem en sådan :) När jag kommer till jobbet blev de lite bråttom så jag slängde ner den i väskan. När jag skulle plocka upp den för att sätta den i kylen hade locket gått upp och hela min väska var full av såsen som var nån olja så ikväll blir de skrubba väska! Och allt jag har i den måste tvättas. Vad har vi lärt oss nu, jo inga mer matlådor i min väska! Värre sker har väl hänt!
Valborg närmar sig med stromsteg o Acki jo vi får nog diskutera väggen mer då:)
Ikväll blir de lite plugg o  nu ska jag gå ut till mina fyrbenta och fixa dom lite mindre pälsiga, snart är dom nog sommarfina ska ni se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0