Vägg

Igår gick solen inte ner i vägg dvs inga moln ivägen när solen går ner och de blir fint väder dagen efter. Går den ner när det är moln i horrisonten(vägg) blir det dåligt dagen efter. :) förstår ni nu flickor!? :) Annars får vi reda ut de mer vi ett senare tillfälle :)
Idag lasttränade jag Toppur och han kom in efter en stund o så fick han stå där ett tag:) Efter de var det hästbyte och Tindra o jag åkte till Alexandra för att rida med henne o Gladur. Riktigt kul nu när jag bara kan åka iväg med henne, snart lastar hon sig själv! :) Var ute minst en timme på riktigt fina vägar! Dit åker vi igen!
Nu är det slut på denna helg och läggdags imorgon börjar en ny spännande vecka!
Så här kan det se ut utanför mitt fönster på morgonen när jag vaknar:)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Nu fick jag klarhet i det hela :)

2012-04-16 @ 17:24:48
Postat av: Ann

2012-04-18 @ 18:10:34
Postat av: Ann-Katrin

Jag fatta jag med, men annars kanske du kan förklara det lite grundligare efter lite alkohol på valborg?!

2012-04-18 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0