God morgon!

Gårdagen ängnades åt att flytta allt och alla till mamma. Så nu är hästarna och jag är och även alla våra saker. Hela bilen var full av saker igår! Tur att jag var ensam annars skulle vi fått åka flera gånger.

Två gick starten då jag och lillebror började rida mot Vandö. Hästarna var superpigga och så fort vi böjde oss framåt för att ducka för träden så började dom trava :) Vi valde sedan att gå längs getavägen till Bartsgårda eftersom de skulle gå snabbare. Hästarna brydde sig inte ett dugg över alla bilar som kom farandes, bra träning för dom :) Vid Pålsböle skola tog vi en dricka paus på ett par minuter innan vi forsatte. Gick en bit till innan vi hoppade upp igen, jag på Tindra och Jonathan på Toppur:) Och oj så liten Toppur blev när Jonathan red:)
2 timmar tog de, vi hade bra fart på även fast vi skrittade hela vägen eller Tindra små travade ibland när hon tyckte hon blev för långt efter :P Hemma fick dom mat och vi fick komma in och värma oss:)
Under vår färd kom det en bil med hästransport efter så Jonathan tycket vi skulle lifta :P
Idag får vi se vad vi hittar på, åka lite kälke med Tindra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0