Havsvidden

Inledde helgen på Havsvidden igår med jobbet, möte, middag och bad :)  Har varit en bra helg, där kan jag sova flera gånger!
Vi har ätit riktigt gott hela vistelsen så nu har jag gått upp minst 5kg, så känns det iaf. Har det inte varit godis så har det varit super gott lamm! Fick riktigt gott fika idag också, mums vad gott det var!
Här är en bild på rummet lånat den av Havsvidden.
Kom hem ikväll i blåsten och konstaterade att det blir ingen ridning nu, imorgon istället! Fick middag när jag kom hem med var inte speciellt hungrig när vi som sagt ätit massor på Havsvidden!
Och jag säger det igen, en jacuzzi skulle inte vara helt fel att ha här ute på balkonen!! Tänk att kunna hoppa ner i den på kvällen efter en lång dag på jobbet!?
Jag är himlans trött så blir tidig läggdags idag så jag orkar upp tidigt imorgon och fixa med mina fyrbenta sötnosar imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0